Perşembe, Temmuz 10, 2014

İFTAR MENÜSÜ 8

Bugünkü menümü yayınlamayı çok geciktirdim. Bu saate yapılacak yemekler planlanmış  ve çoktan yapılmaya başlanmış olacağından şimdi vereceğim menüyü bugünden hazırlık yapılacak yemeklerden seçmeye karar verdim. Her ne kadar hava sıcak olsa da üstüne üstlük bir de oruç tutulmasına rağmen Kuru Fasulyenin hala istek yapılan yemekler arasında olduğunu fark ettim. Biliyorsunuz fasulyenin geceden suda bekletilmesi gerekiyor. O yüzden bugünden, yarın için hazırlayabileceğiniz bir menü tavsiye edeceğim.
MANTAR ÇORBASI


                                                        Tarif için burayı tıklayınız.
ETLİ KURU FASULYE
Bu tarifi yarın için veriyorum. O yüzden geceden ıslatıp rahatlıkla yapabileceğiniz için kuru fasulye yemeğini seçtim. o kadar çok sevilen bir yemek ki ramazanda bile keyifle yenilebiliyor. Yine de ben çok aşırıya kaçmamanızı küçük miktarlarda yemenizi önereceğim. 
                                                            Tarifi için burayı tıklayınız.
ARPA ŞEHRİYELİ PİRİNÇ PİLAVI
Kuru fasulyenin yanına gidebilecek en güzel şeylerden birisi de pilavdır. Siz ister sade ister arpa şehriyeli ister bulgur pilavı hangisini seviyorsanız onu yapın.
                                                       Tarif için burayı tıklayınız.
CACIK
Kuru fasulyeli ve pilavlı sofraların vazgeçilmezi bol sarımsaklı ve salatalıklı cacıktır. Eğer yapamıyorsanız sade yoğurtta iyi gider. 
                                                             Tarif için burayı tıklayınız.
KIRMIZI SOĞANLI KIVIRCIK SALATA
Salata bugünkü menümüzün sebze kaynağı. İsterdiğiniz malzemelerle yapabilirsiniz. İster sade ister çoban isterseniz benim tarifini de verdiğim Gavur dağı salatası ve kırmızı soğanlı kıvırcık salata. Yeterki sofranızda bulunsun.
                                                      Salata tarifi için burayı tıklayınız.
REVANİ
Tatlı tutkunu birisi olarak bence bütün tatlılar her sofraya yakışır. Bugün sizler için yapımı çok basit revani tatlısını seçtim. Akşamdan yada yarın erken saatlerde yaparsanız, ikram saatine kadar, bekledikçe daha da lezzet kazanacaktır.
                                                    Revani tarifi için tıklayınız.

2 yorum:

  1. Güzel menü hazırlamışsınız. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geç bir cevap olacak. Kusuruma bakmayın. Menüyü beğendiğinize çok sevindim. Sevgiler :)

      Sil