Salı, Temmuz 01, 2014

İFTAR MENÜSÜ 2

Bugünkü iftar menüsünde yine sizler için elimden geldiğince hoşunuza gidecek ve sağlıklı yemeklerden oluşan bir menü seçtim. Umarım hoşunuza gider. Şimdiden afiyet olsun.

YOĞURT ÇORBASI : İster soğuk ister sıcak içebileceğiniz harika bir çorba. 

                                                       Tarif için burayı tıklayınız.

FIRIN TAVA : Çok pratik ve sizi hiç uğraştırmayacak sağlıklı bir yemek. Bütün malzemeleri irice doğrayıp, baharatlarla harmanlamanız ve fırında pişirmeniz yeterli. Nefis bir yemek sizi bekliyor. 
                                                     Fırın tava tarif için tıklayınız.

ARPA ŞEHRİYELİ PİRİNÇ PİLAVI : Fırın tavanın yanına güzel bir pilav iyi gider dedim. sizler için arpa şehriyeli pirinç pilavını seçtim. isterseniz sade veya tel şehriyeli de yapabilirsiniz.
                                                         Tarif için burayı tıklayınız.

BAKLAVA YUFKASINDAN PEYNİRLİ CEVİZLİ BÖREK : Bugünsizin için seçtiğim kayısı hoşafı ile böreğin iyi gideceğini düşündüm. Ben bu güzel ve çıtır çıtır olan baklava hamurundan cevizli ve peynirli böreği seçtim. Siz istediğiniz böreği yapabilirsiniz.

                                                        Tarif için burayı  tıklayınız.

KAYISI HOŞAFI: Harika hem şekerli hem mayhoş nefis bir hoşaf. Sofralarınızdan yoğurdu ve hoşaf, komposto gibi rahatlatıcı sağlıklı yiyecekleri eksik etmeyin.
                                                    Kayısı hoşafı tarifi için tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder