Pazartesi, Haziran 13, 2016

ÇÖP ŞİŞ

Çöp Şiş, Et Şiş, Et yemekleri, Izgara, Nefis, Lezzetli, Kişniş Otu
İftar için çok basit bir yemek hazırladım. Çöp şiş. Kuşbaşı eti çok küçük parçalar halinde doğrattım. Evde ki tahta şişlere taktım. Daha lezzetli olması için salçalı, yoğurtlu bir marine hazırladım. Çok lezzetli oldu. Yanına ise spagetti makarna yaptım. Çorba, zeytinyağlı kabak ve yeşillikler ile harika bir menü oldu. Tatlı olarak ise güllaç ikram ettim.Tavsiye ederim.
ÇÖP ŞİŞ TARİFİ
4 Kişilik
Malzemeler:

  • 500 gram çöp şişlik kuşbaşı et
  • 100 gram kuyruk yağı
  • Tahta çöp şiş
Marine İçin:
  • 1 yemek kaşığı salça
  • 2 yemek kaşığı yoğurt
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 2 yemek kaşığı sıvı yağ
  • 1/2 çay kaşığı karabiber
Tahta çöp şişleri bir kaç saat evvelden suda bekletin. Bu sayede yanmayacaktır. Marine malzemelerini karıştırın.
Çöp Şiş, Et Şiş, Et yemekleri, Izgara, Nefis, Lezzetli, Kisnis Otu
Etleri marine ile karıştırın. Üzerini kapatın ve 2 saat kadar dinlendirin.  Etleri iyice ıslanan çöp şişlere 2 et 1 minik yağ olarak 5-6 tane takın. 
Çöp Şiş, Et Şiş, Et yemekleri, Izgara, Nefis, Lezzetli, Kişniş Otu

Izgarada veya döküm tavada her iki yönünü 2 şer dakika kadar pişirin. Harika çöp şişler hazır. Pilav veya makarna veya patates püresi eşliğinde servis edin. Afiyet olsun.
Çöp Şiş, Et Şiş, Et yemekleri, Izgara, Nefis, Lezzetli, Kişniş Otu
NOT: İsterseniz çöp şiş yerine normal şiş yapabilirsiniz. O zaman etlerin pişme süresini büyüklükleri nedeniyle her yönü 4 er dakikaya çıkarın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder