Pazar, Haziran 11, 2017

Cilt Bakımında Etkili Bir Yöntem Dermaroller

dermaroller, roller, cilt bakımı, güzellik, bakım, maske, gençlik, kişniş

Dermaroller Nedir? Ne İşe Yarar? 

Merhaba sevgili dostlarım, arkadaşlarım ve takipçilerim.  Bugün kuş sesleriyle dopdolu harika bir güne uyandım. Güneş sıcacık ama yakmıyor. Sadece mutlu edecek sımsıcak bir gülümsemeyle Mersin'e merhaba diyor. Şu anda balkonumda oturuyorum. Karşımda masmavi deniz. Yemyeşil ağaçlar. İstanbul'un o kargaşası, gürültüsü o kadar uzakta ki. Havuzu nihayet açmaya karar verdiler. Şu anda dolmasını seyrediyorum. Keyifle çayımı yudumluyorum.
Böyle neşeli ve kendimi mutlu hissederek kalktığım günler fazladır ama maalesef bir balon gibidir. O kadar çabuk söner ki. Çok çabuk bir karamsarlık girdabında kaybolmaya başlarım. Umarım bugün uzun süreli hatta bundan sonraki hayatımı da kapsayacak kadar aralıksız ve bir mutlulukla dolarım ve devamını getiririm. Şu an içimde uçuşan kelebekler beni canlandırıyor ve mutluluk hormonlarının harekete geçip daha fazla çalışmasını sağlıyor. Sizi bilmem ama ben böyle hissettiğim zamanlarda hemen bir çay veya kahve yaparım. Kitabımı alıp keyifle okurum. Ya da hemen kendimle ilgilenirim, bakımlar yaparım :)
Aslında bu yazıyı yazmaya başladığımda yine her zamanki gibi yemek tarifi verecektim. Bir baktım hiç alakası olmayan şeyler yazmaya başlamışım. Bakım, güzellik, mutluluk derken yazı konum netleşmiş oldu :)
Bugün sizlere geçenlerde aldığım bir aletten bahsetmek istiyorum. İsmi "Dermaroller". Aslında kendisini çok önceden biliyorum. Güzellik uzmanım sevgili Sema hanım, göz çevreme uygulamıştı. Güzel ve etkili bir yöntem. Bir kaç seans yaptırmanız gerekiyor.  Sonuç ise gözle görülür bir düzelme.
 Ancak şunu söylemeliyim ki biraz can acıtıyor. Uygulamadan sonra yapıldığı bölgede bir kaç gün süren kızarmalar oluyor. En azından ben de o kadar sürüyordu. Şimdi bu güzel aletten bahsetmeye geçmeden evvel nereden aklıma geldiğini anlatmak istiyorum.
Geçenlerde bir TV kanalını seyrederken Güzellik Uzmanı Şems ARSLAN'ın sunduğu programa rastladım. Evde rahatlıkla yapabileceğimiz bakım, güzellik ve zayıflama üzerine maskeler ve kürler önerdiği bir programdı. Çok beğendim.
Daha sonra web'de sitesini  araştırdım. Çok güzel bir sitesi var .Gezinti sırasında işte bu Dermarollera rastladım. Hem onu hem de Özel Tarifler Kitabını sipariş ettim. Kitabı da çok güzel içinde evde rahatlıkla yapabileceğiniz bir çok tarif var. Siparişlerimi Anneler Günü haftasında verdiğim için sürpriz hediye olarak bir kavanoz deniz kolojen maskesi geldi. Onu da her gün kullanıyorum. Bakalım ne kadar güzelleşeceğim. :) Cildim toparlanacak mı? Merakla ve keyifle uyguluyorum. 
Evet cihaza gelince:
Silindir şeklinde bir cihaz. Üzerinde en az 200-500 adet çok ince iğneler olan bir mekanizma. Cihazı derinizde gezdirirken üzerindeki iğneler deriye batarak, üst deride çok minik kanallar açıyorlar. Bu da ciltteki kollajen ve elastin sentezini hızlandırıyor ve cildi uyararak gençliğini geri kazanmasını sağlıyor. Tabi bu kadar çok iğnenin 20-30 kez derinizin üzerinden geçtiğini düşünün. Binlerce delik oluşuyor. Bu delikler yaklaşık 20 dakika sonra geri kapanıyor. Siz bu süre içerisinde  vitaminler ve bakım kremlerini bu bölgeye masaj yaparak uygulayarak cildinizin normalden 2 kat etkili şekilde bu vitaminleri emmesini sağlıyorsunuz.
Bu etkili uygulama düzenli bir şekilde yapılırsa "botoks" etkisi yaparak genç bir cilde sahip olmanızı sağlıyor.
Dermarollerın 0.2 mm ince iğnelerden, daha kalın olanlara kadar bir kaç çeşidi var. Ne kadar ince olanı kullanırsanız o kadar daha çok etkisini görmüş olursunuz.
Ayrıca piyasada bir çok markada satılan dermaroller bulunmakta. Yüksek kaliteli özellikle çelik iğneler kullanılmış dermaroller alerji riskini en aza indirecektir. Alırken buna dikkat edilmesi gerekiyor.
İlk seanslar daha sık daha sonra mesela 5. 6. seanslar 15 günde bir daha sonra ayda 1 uygulanması uygun olacaktır. Tabi bu uygulamayı kendiniz evde yapıyorsanız bu şekilde olabilir. Uzman eşliğinde yaptırıyorsanız cildinize hangi zaman ve sayı aralığı uygun ise uzman görüşüne göre yapmanızı tavsiye ederim.
Yine bu uygulamanın en iyi şekilde etkili olabilmesi için vitamin karışımları veya anti aging kremlerle birlikte bir kür şeklinde yapılması çok iyi olacaktır.
Şunu da eklemeliyim ki alerjik cilt sorunlarınız, aktif sivilce sorunlarınız gibi problemleriniz var ise dermaroller kullandığınızda tahriş etme riski olduğundan mutlaka öncesinde uzman bir doktora görünmeniz gerekir.
Dermaroller (mikro iğneleme) yöntemi sarkma ve kırışıklık giderme, sivilce izleri, yara izleri, deri çatlaklarında kullanılan tedavi etmeye yönelik bir uygulamadır. Çünkü deriyi iğneler sayesinde tahriş ettiği için, vücudumuz o bölgede bir yaralanma olduğunu düşünerek derhal yenileme çalışmasına başlayarak cildi iyileştirmektedir.
Dermaroller uyguladığınız bölgeye, uygulama yapmadan evvel mutlaka iyice temizlemelisiniz. Cihazı, sağlığınız açısından kesinlikle sadece kendiniz kullanın. Kullandıktan sonra alkol gibi bir dezenfektan ile temizleyin ve kağıt havlu ile kurulayın.
Cildinize ilk hafta her gün sürebilirsiniz. Tercihen akşamları yaklaşık 5 dakika kadar sayı verilirse 30 kere sürün.(Şems Arslan'ın önerisi her gün 5 dakika kullanmak)
Uzman Tv'de daha değişik kullanım seçenekleri anlatılmaktadır. Eğer merakınız uyandıysa bu konuda Uzman Tv'de daha ayrıntılı bilgi verilmektedir.
Bence kendi cildinize göre uygulama şeklini kendiniz belirleyebilirsiniz.
Uygularken basınç yapmadan yüzeysel kullanın. Uygulama bölgesini mutlaka öncesinde dezenfekte etmeyi unutmayın.
Uygulama sonunda buz ile bu bölgeye 1 dakika kadar buz pansumanı yapabilirsiniz. Tahrişi önlemeye yarar. Veya direk uygulamadan sonra açılmış kanallar nedeniyle daha iyi emileceği için mutlaka bir bakım kremi veya vitamin içeren bir krem veya sıkılaştırıcı bir kremi masaj yaparak sürün. Mesela selülitleriniz için uyguluyorsanız kafein içerikli bir krem olabilir.
Bu cihazı, yüzünüzde, boyun dekolte veya çatlak oluşmaya yatkın veya oluşmuş bölgelerde veya selülit tedavisi için bacak ve kollarda kullanabilirsiniz.
Ya da yüz, gıdı, veya çatlaklar için uyguluyorsanız sıkılaştırıcı bir krem kullanabilirsiniz.
Bu uygulamayı yapıyor iseniz dışarı çıkacağınız zaman mutlaka güneş kremi sürün.
Cilt bakımında, güzellik ve sağlık konusunda her gün yeni buluşlar ve cihazların icat edildiğini düşünürsek, Dermaroller etkili bir seçenek olarak sizlere hatırlatacağım bir bakım kürü. Belki de sizin favori bakım yönteminiz budur.  Umarım beğenirsiniz. Umarım faydasını görürsünüz.
Sevgiyle kalın... Sağlıklı kalın... Güzel kalın.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder