Cuma, Temmuz 04, 2014

İFTAR MENÜSÜ 4

Bugün de hem lezzetli hem de sizi yormadan kolayca yapabileceğiniz pratiklikte ve tabi ki ikram ettiğiniz herkesin beğeneceği bir iftar menüsü hazırlamak için tüm tariflerimi gözden geçirmeye başladım. Umarım sizin için seçtiklerimi beğenirsiniz. 

İFTAR MENÜSÜ
YALANCI TARHANA ÇORBASI
Dün yaptığım basit çorbayı bugün için seçtim. Yapımı çok pratik olduğu için sizi hiç oyalamayacak.
                                                           Tarif için tıklayınız.
TERBİYELİ KUZU GERDAN HAŞLAMA
Yine çok kolay ve bugünkü et ve sebze ihtiyacınızı kesinlikle giderecek bir yemek. Hem doyurucu hem de sulu bir yemek.
                                                             Tarif için tıklayınız.
PİRİNÇ PİLAVI
Bu güzel et yemeğinin yanına pilavın iyi gideceğini düşündüm. Sade pirinç pilavını seçtim. Ama isterseniz bulgur pilavı da yapabilirsiniz. .
                                                           Pilavın tarifi için tıklayınız.                      
ZEYTİNYAĞLI PATLICAN
Zeytinyağlı olarak yaprak sarmasını seçmiştim ama içinde pirinç olduğu için hem de menüde pilav olduğu için değiştirip zeytinyağlı patlıcan tarifini verdim. Hem bol sebzeli hem de pilav ile çok güzel gider. Böylelikle bugün bol sebzeli ve sulu yemeklerden oluşan güzel, lezzetli ve dengeli bir menümüz oldu.
                                                               Tarif için tıklayınız.
MUZLU ETİMEK TATLISI
Tatlı konusunda her zaman dediğim gibi menünüz de tatlı bulundurmayabilirsiniz. Her ne kadar ben hafif sütlü tatlılar öneriyorsam da isterseniz sadece meyve yiyebilirsiniz. Ama şunu da söylemeden geçemeyeceğim. Benim gibi tatlı sevenler için bence bu tatlı muhteşem görünüyor.
                                                       Tatlı tarifi için tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder