Cumartesi, Mayıs 17, 2014

DR. OETKER TİRAMİSU



Bir kaç aydır hiç keyfim yoktu. Hani hiç bir şeyin zevk vermediği, seni mutlu edemediği, rahatlatamadığı zamanlar vardır ya işte öyle geçen zor haftalardı.
Günlerdir, bırakın bir şeyler yazmayı hiçbir şey yapmak bile istemiyorum. Ama hayat her zaman böyle değil mi? Tüm acılara, darbelere, hastalıklara rağmen kaldığı yerden eninde sonunda devam ediyor. Yaşayabilmek için ayakta durmak, güçlü olmak zorunda bırakıyor.
Ben de kendimi zorlayarak en azından çok önceden denediğim ve paylaşmaya fırsat bulamadığım bir tarifi yazayım istedim. Fotoğraf arşivinde Tiramisu resmini görünce hemen bunu seçtim. Çünkü tarif anlatmak zorunda kalmayacağım bir tatlı.
 Dr. Oetker Tiramisu, denemeyi en çok istediğim ve tadını çok merak ettiğim tatlıydı. Çünkü Tiramisu delisiyim. Harika bir İtalyan tatlısı. Tiramisunun anlamı ise beni mutlu et. Beni yukarı çek. Çok trajikomik bir şey. Sanki özellikle bu günler için seçmişim. Keşke gerçekten mutlu etse. Keşke  mutlu olabilmek bir tiramisuyu yemek kadar kolay olsaydı. Sonunda aldım ve yaptım. Sonuçtan çok memnun oldum. Gerçekten lezzetli bir tatlı oldu. Çok hoş bir aroması var.
Yapımı krema ve kekin hazırlanışı olarak iki kısımdan oluşuyor. Bir paketten ortalama 12 dilim çıkıyor. İcinde krema malzemesi, süsleme poşeti, pişirme kağıdı ve özel un karışımı çıkıyor.
Eklenmesi gereken bir kaç malzeme var. Süt, labne peyniri, yumurta, margarin gibi.
Ben tam not verdim ama önemli olan sizin notunuz. Deneyin. Memnun kalacaksınız. Şimdiden Afiyet olsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder