Salı, Ekim 30, 2018

En Kolay Kabak Çorbası Tarifi, Nasıl Yapılır?


Her mevsim keyifle içtiğimiz çorba, sofralarımızın olmazsa olmazı sayılır. Özellikle kışın soğuklarda içimizi ısıtır. Ben de çorba sevenlerdenim. O yüzden blogumda birçok çorba tarifi yayınladım. Kabak çorbasının olmadığını görünce hemen en kolayca yapılan tarifin videosunu çektim.

Bu çorbayı blenderden geçirip yapabileceğiniz gibi minik parçalar ağza gelecek şekilde de yapabiliyorsunuz. Ben de pütürlü çorba sevenlerdenim. O yüzden çok az bir süre blenderden geçiriyorum. Umarım beğenirsiniz. Şimdiden afiyet olsun.

Kabak çorbası tarifi, çorba tarifi, tarifleri, sebze, yemek tarifleri, kişniş otuKaç Kişilik:

4 kişilik

En Kolay Kabak Çorbası Malzemeleri:

  • 3-4 adet kabak
  • 1 yemek kaşığı un
  • 1,5 yemek kaşığı tereyağı
  • 5 su bardağı su
  • Çeyrek demet dereotu
  • Tuz

En Kolay Kabak Çorbası Nasıl Yapılır?


  1. Kabakları iri parçalar halinde doğrayın.
  2. Tereyağını eritin. İçine unu katın. Karıştırın. 
  3. 1 dakika kadar kavurun. Kabakları katın. 
  4. Tuzu ve karabiberi ekleyin. Karıştırın.
  5. Suyu katın. Kaynamaya başlayınca ateşi kısın.
  6. Yaklaşık 20 dakika kabaklar yumuşayıncaya kadar pişirin.
  7. Ocağı kapatıp blenderdan geçirin.
  8. İncecik doğradığınız dereotunu ekleyin.
Afiyet olsun.

NOT (Kabak Çorbasının Püf Noktaları): 

İsterseniz içine biraz pul biber veya 1 adet patates ya da havuç gibi sebzeler katarak daha zengin hale getirebilirsiniz. Çocuklar için de çok iyi olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder