Cuma, Mayıs 10, 2019

İftar Menüsü 15

Tarifler, İftara tarifler, Yemek tarifleri, Çorba tarifleri, Ramazan, tatlı tarifleri, salata tarifleri
İftar Menüsü Tavsiyelerim.
Bugün yeni bir iftar menüsü vermek istedim. Önceki 14 menüye baktınız mı bilmiyorum. Yeni tariflerim den oluşan bir menü olsun istedim. Bakalım neleri seçeceğim :)
Kabak Çorbası
Bu çorbayı seveceksiniz. Hem çok kolay yapılıyor. Hem de çok hafif bir çorba. Rahatlıkla içebilirsiniz.
kolay tarifler, kolay çorba tarifleri, nefis yemek tarifleri, kişniş otu, çorba

                                                          Çorbanın tarifi için tıklayın.


Papaz Yahnisi
Yine yapımı çok kolay bir yemek seçtim. Et maalesef çok pahalı ama vücudumuzun ihtiyacı var. En azından arada bir ve özellikle ramazan gibi uzun süreli açlıklarda tüketmek gerekiyor.
akşam yemeği, etli tarifler, et yemekleri, kolay yemek tarifleri,iftar, menü, yahni
                                                        Yemeğin tarifi için tıklayın.

Pirinç Pilavı
Etli yemeklerin yanına pilav çok yakışıyor. Ben sizler için sade pirinç pilavını tercih ettim. Yine çok kolay yapıldığı için sizi yormayacak. Sadeliği ile de midenizi yormayacak.
Sade pirinç pilavı, pilav nasıl yapılır, pilav yapmanın püf noktaları, menü
                                                                    Tarif için tıklayın
Yoğurtlu Semizotu Salatası
Yoğurt sofralarımızın olmazsa olmazı. o yüzden yoğurtlu semizotu salatasını seçtim. Semizotu çok yararlı bir bitki ve yoğurtla birbirlerine çok yakışıyorlar. İsterseniz sadece yoğurt seçebilirsiniz.
semizotu salatası, salata tarifleri, kolay tarifler, videolu yemek tarifler,ramazan, iftari,
                                                                    Tarif için tıklayın.
Ve Nefis Hira Tatlısı
Ve soframda tatlı olsun tatlısız menü olmaz diyenler için şerbetli bir tatlı seçtim. Her zaman olmasa da arada böyle bol şekerli tatlılarda yenir. Yapımı çok kolay. İrmikli bir tatlı. Aman fazla yemeyin. Vücudunuzu zorlamayın. Uzun süreli açlıktan sonra rahatsız edebilir.
kolay tatlı tarifleri, şerbetli tatlı tarifleri, Ramazan, iftar, menü, irmikli tarifler
                                                               Tarif için tıklayın
 Evet. Umarım menümü sevmişsinizdir. Diğer menü tavsiyelerime iftar menüleri etiketinden ulaşabilirsiniz. Ayrıca bir çok resimli ve videolu tarifler bloğumda sizleri bekliyor. Hepsi kolayca yapabileceğiniz bizzat benim denediğim ve en az 4 kişinin onayını aldıktan sonra yayınlanmış tarifler. İstediğiniz menüyü hazırlayabilirsiniz. Şimdiden afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder