Çarşamba, Mayıs 29, 2019

Kolay, Doyurucu İftar Menüsü Tavsiyem 17

Menü, iftar menüsü, akşama ne yapsam, misafir geliyor, yemek tavsiyeleri, ramazan, yılbaşı
İftar menüsü önerileri hazırlamayı çok seviyorum. Çünkü hazırlamak için araştırma yaparken bütün tariflerimi tekrar inceleme ve okuma fırsatım oluyor. Sayfalar arasında gezinirken "Aa bunu da yapmışım", "Aa bu tarif de çok güzeldi" gibi keyifli eskiye dönüşler yaşıyorum. Bazılarının acemice çektiğim fotolarını beğenmiyorum. Bazılarının videolarını da çekmeye karar veriyorum. Bazılarını canım çekiyor yapıp yemek istiyorum. En sonunda menü tavsiyem oluştuğunda birbirine uyumlu karar verip vermediğimi gerçekten gözümde ve damağımda hissederek bitiriyorum.

Bugünkü tavsiyem kolay yemeklerden ve tatlıdan oluşuyor. Ayrıca bol sebzeli bir menü. Ama kıyma ve yoğurt protein açısından doyurucu ve özellikle cacık ferahlatıcı etkisi ile en güzel seçim. İşte tavsiye menüm.

Kolay Kırmızı Mercimek Çorbası

Menü, iftar menüsü, akşama ne yapsam, misafir geliyor, yemek tavsiyeleri, ramazan, yılbaşı
Çorba sofraların vazgeçilmezi. O yüzden hem sevilen bir çorba seçtim hem de çok kolay bir tarif. Klasik mercimek çorbası. Çabucak yapacağınız benim de çok sevdiğim bir çorba.
                                                 Tarif için buraya tıklayınız!

Kıymalı Fırın Patates

Menü, iftar menüsü, akşama ne yapsam, misafir geliyor, yemek tavsiyeleri, ramazan, yılbaşı, fırın yemekleri
Harika bir yemek. Patatesin lezzetini hepimiz biliyoruz. Bol kıyma ve kaşarla buluştuğunda işte bu nefis yemek çıkıyor. Yapması da çok kolay bir fırın yemeği.
                                                       Tarif için tıklayınız!

Şakşuka

Menü, iftar menüsü, akşama ne yapsam, misafir geliyor, yemek tavsiyeleri, ramazan, yılbaşı, Sebze yemekleri
Şakşuka, adına şarkılar yapılmış bir yemek. Bol sebzeli bol domates soslu. Sebzeler kızartılıyor ama isterseniz tavada çok az yağla pişirdiğiniz sebzelerle de hazırlayabilirsiniz. Ama bol kızgın yağda kızartırsanız çok yağ çekmiyor. Bence lezzeti için arada yenebilecek bir yemek. Ben kahvaltıda çok severim. Yani her öğüne yakışıyor.
                                                        Tarif için tıklayınız!

Cacık

Yoğurtlu tarifler, Cacık, Meze tarifleri, Menü, iftar menüsü, akşama ne yapsam, misafir geliyor, yemek tavsiyeleri,
Cacık her sofraya yakıştırdığım bir tarif. İsterseniz sadece yoğurt olarak tercih edebilirsiniz.
                                                 Cacık tarifi için tıklayınız!

Cevizli Kadayıf Tatlısı

Kişniş otu, Kadayıf nasıl yapılır, Şerbetli tatlı tarifleri, Menü tavsiyeleri, iftar menüsü
Tatlıyı tercihe bırakıyorum. Meyve tercih edebilirsiniz ya da bu güzel kadayıfı ellerinizle yapıp keyifle ikram edip övgüleri kapabilirsiniz. Çok nefis oluyor. Aman bir dilimden fazla yemeyin. Yemeğin hemen ardından yemeyin. Şimdiden afiyet olsun.
                                                   Tatlı tarifi için tıklayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder