Salı, Mayıs 14, 2013

SİNANGİL TARTOLET

Ne zaman Markete gitsem,  yapımı kolay  hazır kek ve pasta karışımlarının bulunduğu o rengarenk reyonda, bir şey almayacak olsam  bile uzun süreli mola verir ve tek tek tüm ürünleri incelerim.
Acaba nasıl olur, alsam mı denesem mi diye hep meraklanırım.
Aslında bir kaç kere limonlu ve kakaolu kekleri yapmıştım. Güzel, başarılı, lezzetli keklerdi.
Geçen gün yine aynı reyonu keyifle uzun uzun seyrederken, bundan sonra Blogum da bu tür hazır tarifleri de deneyip sizler için değerlendirmeye karar verdim.
Eminim sizlerde benim gibi bu tarifleri yapmak ve o güzel kek ve pastaların gerçekten kutularının üstünde göründükleri gibi olup olmayacağını merak ediyorsunuzdur.
Merak etmeyin. Bundan sonra ben hepsini sizler için deneyeceğim. Eksisiyle artısıyla ayrıntılarını yazacağım. İşte bugün ilk tarifim Sinangilden,
SİNANGİL TARTOLET:

Sinangil, aslında un üzerine üretim yapan bir firma.
Glutensiz una kadar her türlü üretim yapıyor. Ayrıca  çok güzel ekmek ve kek karışımları var.
Geçen rafta yeni ürünü olan, 5 dakikada  tartolet  paketini görünce meraktan aldım.
Ambalajında yazdığı gibi 5 -10 dakikada yapılıyor. İçinden 2 malzeme çıktı. Bir tanesinin içinde 18 adet minik içi boş  tartolet var.
Diğerinde ise toz krema karışımı var. Kremayı ister 1 su bardağı sütle ister su ile pişirmeden çırparak hazırlıyorsunuz. Ben sütle yaptım.
İster kaşıkla ister krema sıkma aparatı ile tartoletlere dolduruyorsunuz. Üzerini istediğiniz meyvelerle süslüyorsunuz. Meyveler sizden.
Ayrıca, meyvelerin üzerine kararmamaları için tart jölesi veya şekerli su sürerseniz çok iyi olur. Pakette jöle olmadığı için almanız gerekiyor. Ben akşamdan hazırladığım tartoletlerin bir kısmını jöle bir kısmını da şekerli su ile denedim. Sabah ikisinde de kararma olmamıştı. 
Sonuç: Çok kolay yapılan, lezzetli bir tatlı. Gönül rahatlığı ile alıp yapabilirsiniz. Şimdiden afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder