Salı, Mayıs 21, 2019

Karadutlu Kefirli Smoothie Tarifi

Kolay tarifler, Kolay içecek tarifleri, Smoothie, sağlıklı beslenme, glütensiz tarifler, vejetaryen tarifler, kişniş otu
Evde uzun zamandır kefir yapıyor ve keyifle içiyoruz. Atalarımızdan kalma kefir uzun zamandan sonra tekrar ilgi çekmeye ve beslenmemizde yerini almaya başladı. Artık bir çoğumuz kefirin, çok faydalı olduğunu ve beslenmemizde yer alması gereken yararlı bir içecek olduğunu kabul ettik. Bağışıklık sistemimiz ve sindirim sistemimiz için şifa kaynağı bir süt ürünü.
Ben de kabul ediyorum. Harika bir içecek. Ancak gelgelim konu 1 su bardağını içmeye gelince bir türlü beceremiyorum. Bir kaç yudumdan sonra aslında ayrana benzeyen yani lezzetli olan bu içeceği bir türlü içemiyorum.
İşte bu noktada ne yapabilirim diye düşünürken meyvelerle karıştırıp tadını biraz baskılamak istedim. Ortaya bu içecek çıktı. Şöyle ki istediğiniz, sevdiğiniz ya da evinizde o an bulunan meyvelerle de yapabilirsiniz. Yine bal isteğe bağlı. Katmayabilirsiniz. İşte bu güzel içeceğin hem videolu hem de yazıyla tarifi geliyor.

Karadutlu Kefirli Smoothie
2-3 kişilik
  • 1 büyük meşrubat bardağı kefir
  • 1 kase kadar karadut
  • 1 adet yeşil elma
  • 1 adet salatalık
  • 1 yemek kaşığı bal
Kefirli Smoothie Nasıl Yapılır?
Tüm malzemeleri kabuklarıyla blendere dilimleyerek koyun. Pürüzsüz olana kadar parçalayın.
Afiyetle için :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder