Çarşamba, Nisan 15, 2020

Pazı Kavurma


Pazıyı sever misiniz bilmiyorum.Ben çok severim. Bu kocaman yapraklı sebze, ister kavurması ister sarması ile gerçekten harika bir lezzete sahip. Bugün pazının çok kolay bir tarifini yaptım. Kavurması harika oluyor. O yüzden kavurarak videosunu sizlerle paylaştım. Etin yanına çok yakışıyor. Sarımsaklı yoğurtla harika oluyor. İsterseniz kavurup son aşamada içine bir kaç tane yumurta kırıp nefis ve doyurucu bir yemeğe çevirebilirsiniz. Mutlaka yapın diyorum. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Şimdiden afiyet olsun.
Yukarıda videosunu paylaştım. YouTube kanalımda yayınlamıştım. Şafaktan Kolay Tarifler kanalıma da beklerim. Abone olursanız çok sevinirim.
Ayrıca aşağıya malzemelerini ve yapılışını yazıyorum.
PAZI KAVURMA TARİFİ

4 Kişilik
Pazı kavurma tarifi, pazı yemeği,  pratik ve sağlıklı tarifler, glutensiz tarifler ve birçok tarifMalzemeler;
  • 1 bağ pazı (1 kg veya daha fazla)
  • 1 adet kuru soğan
  • 4 yemek kaşığı zeytinyağı
  • 1 çay kaşığı tuz
Pazı yapraklarını bolca yıkayın.
İri parçalar halinde doğrayın.
Kuru soğanı yemeklik doğrayın.
Tencereye yağı be kuru soğanı ekleyin. 
Bir kaç dakika kavurun.
Pazıyı üzerine yayın. Kabarık olacaktır. Ama daha sonra sönüyor.
Tuzu da ekleyin.
Kısık ateşte 10-15 dakika kendi suyunu çekene kadar pişirin.
Pazının muhakkak kendi suyu çıkıyor ve sulanıyor ama eğer suyu olmazsa 1/2 çay bardağı su ekleyin.
Ya da tam tersi kısık ateşte pişirdiğimiz için çok sulanabilir. Piştiği halde hala suyu var ise kapağını kapatmadan ateşi tamamen açıp yüksek ateşte bir kaç dakika pişirerek suyunu çektirelim.
Yanında sarımsaklı yoğurt ile etin yanında
veya son aşamada üzerine bir kaç yumurta kırarak yemek olarak tüketebileceğiniz harika bir tarif.
Şimdiden afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder